God morgon!

Magen kurrar och min kropp är i behov av att få dricka något varmt så det blir ett kort inlägg nu!:)
Utanför fönstret visar termometern -25 just nu och jag tror faktiskt att jag sitter i ett av stans kallaste kontor. Kan även vara så att jag är väldigt frusen av mig och det i sin tur gör att det känns som stans kallaste kontor! Vilket som så tycker jag grymt synd om mig själv iaf, och skulle göra väldigt mycket för att få krypa ner under täcket hemma i soffan nu faktiskt!

Jag hoppas att det inte fortsätter att vara riktigt så här kallt för jag hade tänkt att hinna med både ridning, härliga promenader med Tequila och lite enduroåkning under mina lediga dagar... Inget av det kommer bli av om det är så här kallt vill jag lova!

Imorgon är det Nyårsafton oxå! Denna nyårsafton kommer spenderas hemma hos familjen Bjursell! Jag tycker Nyår i vanliga fall är väldigt överskattat, men jag tror det kommer bli himla trevligt i år faktiskt!:)

Har inte införskaffat mig någon nyårsblåsa som så många andra, jag får helt enkelt rota fram några gamla trasor ur garderoben där hemma!:)
Talade om för Andreas igår att jag måste iaf ha en klänning som sitter på plats, alltså inte en sån där klänning som man får spendera halva kvällen med att dra i den för att den ska sitta kvar. Andreas tittade fundersamt på mig när jag talade om det, men skrattade gott åt mig när jag utbrister "ja men jag måste ju kunna busa med barna" :)

Jäklarns ett kort inlägg var det ja, nu håller jag ju på att missa frukosten!!
/Mallamousan



Kommentarer
Postat av: Simone

Haha underbar ;)

2009-12-30 @ 10:26:10
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: