Måndag kväll

Mötet förut tog ca 1,5 timme men det verkade gå himla bra! De mumsade på fikat, ställde frågor och vi svarade:) Nu väntar vi bara på det slutgiltiga beskedet!! :)

Efter mötet skyndade jag iväg för att hämta Sofia. Vi har nämligen varit på bio ikväll. Hon hade två biljetter till Luft slottet som sprängdes. Jag såg den ju i fredags, men jag tackar inte nej till lite mys på en sketen måndag. Med en sån bra start på veckan kan det väl bara bli bättre!? :)
Det var Handelsbanken som bjöd in till denna kväll, först hade de en föreläsning om sparande och olika fonder. Himla intressant att lyssna på. Tänk om man hade en massa pengar att spara undan bara! :)
Det bjöds på goodiebags, popcorn och dricka, så att jag hade en snoffsig dam som satt spik rak i ryggen under precis HELA filmen så att jag såg ungefär HALVA duken gjorde inget. Då var det tur att jag redan hade sett filmen en gång tidigare!:)
Imorgon är det min egen bank som bjuder, ska nämligen på årets första julbord (förutom det som jag, Pammis & Sanda fixade själva för några veckor sedan) på lunchen imorgon!:)

Tack för en mysig kväll Sötis!



Tog ju sprutan mot gris sjukan idag, och det enda jag känner av är lite i armen, alltså ingen större fara!! :)
Nu får vi hoppas att sprutan fungerar som den ska, och om den gör det så måste det ju betyda att jag slipper springa på några fler svin på krogen! ;) Mohahahha....

Ha en trevlig kväll!! / Mallamousan



Kommentarer
Postat av: Minnie

Hej vännen! Jag ha en julkalender på bloggen, jag har laddat med massa fina priser bakom varje lucka och hoppas att du vill delta. 24 dagar håller roligheterna på och självklart får man delta varje dag.

Hoppas jag får se mer av dig på bloggen.



Kram Minnie

2009-12-01 @ 09:37:06
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: