Måndags lunch!

Då var det lunch då, matlådan står i micron och ska snart avnjutas! Inte illa med en god trattkantarellsås i matlådan på en sketen måndag! ;)

Vid 13.00 har det blivit dags för mig att få den omtalade gris sprutan. Hoppas min kropp är duktig och inte blir klen, för någon hemma dag har jag INTE tid med.



Tess var nyss här nere på jobbet och lämnade en julblomma från henne och August!! TACK SÅ JÄTTE MYCKET!!
Hon gav mig även några stärkande ord inför mötet vid 15.00 idag. Men som sagt, vi kan inte vara några andra än dom vi är...hoppas det räcker bara!! Nästa gång vi hörs här på bloggen så är mötet över! :)

Ha en underbar måndag allihop!:) /Mallamousan



Kommentarer
Postat av: Fredric

Själv fick jag stressa i mig en kebabtalrik på under tio munuter. Kräk-mätt nu :-(

Skulle ha valt stekt kyckling med ris i matsalen i stället..



Förresten så talade jag med mor din och Ulf i går. De var inne på galleriet. Linus var så blyg att han vågade inte prata med sin idol Ulf :-)

2009-11-30 @ 12:25:18
Postat av: Mallamousan svarar

Ja jag hörde det! Pratade med mamma nyss och hon tyckte du hade jätte fina bilder!! :)

2009-11-30 @ 12:39:31
URL: http://mallamousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: