Fläskläpp

Nu har jag precis suttit och sökt på systemets hemsida, och jag fan det jag letade efter!:) SANGRIA! Det fanns tydligen 5st flaskor här istan. o fasen ta er om ni jävlas med mig och springer och köper dem nu, för efter jobbet ska jag springa dit och köpa mig en flaska eller två hade jag tänkt! Hoppas den är smasken nu bara! Någon som testat den?
Produktbild: Don Simon

Sen hoppas jag på att vädret spricker upp och att solen kikar fram. Dagen igår var ju ungefär lika och då blev det kanon väder på kvällen, så jag har inte överget hoppet än! :)
Lite grillning och ett glas sangria eller två på en fredag kväll skulle sitta som en fläskläpp det! ;)

Trevlig Valborg föresten! /Mallamousan


Kommentarer
Postat av: tess

Va tror du om korsningen vid kinan??? Å ja fyrvägsstoppet vid Ejjes??? Ler.... Ska vi stå där både måndag å onsdag??? Ha ha ha eller menar du att du ska ha prinsen då? Vet du förresten att han INTE är en prins... de sa han en dag.... ler...



//Tess

2010-04-30 @ 21:10:43
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: