Fredag!



Roligt att ni är en del som är faktiskt är inne och läser varje dag. En del (tex mamma) vet jag är inne och läser varje dag för att hålla koll på vad jag gör och hur jag mår. Sen har vi dom som bara är nyfikna på mitt liv och hoppas på att få lite smaskiga detaljer! ;) Tyvärr får jag nog be om ursäkt om jag gör er besvikna. Här i bloggen utelämnar jag väldigt mycket, bla en massa smaskiga detaljer! ;) hihi

I dag är det fredag och det betyder att det är Fredags mys! ;) Saknar det fina vädret, vill sitta ute i solen och zippa på en god sangria. Har varit så grymt sugen på det väldigt länge!!

Nu ska magen få frukost, på lunchen hinner jag inte med att blogga för då kör jag ett power-platepass och så måste jag hinna käka! Hörs i eftermiddag! /Mallamousan


Kommentarer
Postat av: tess

Hej gumman...



Tackar å tack desamma...



Nästa vecka...Du kan välja måndag till torsdag.... bara välja..



Hoppas allt e bra och du jag kan följa med å visa musen i en gatukorsning får vi se om vi får in några miljoner innan polisen syr in oss... ler...



//tess

2010-04-30 @ 10:22:23
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: