Paschall

Söndag kväll och hela helgen har gått i lugnets tecken. Underbart, men ofattbart att jag fortfarande är väldigt trött!
Idag har jag spenderat några timmar i mitt gamla stall. Tömt mitt och Paschalls skåp, kört hem alla våra saker. Efter 11år tillsammans har man samlat på sig en del. Har skjutit den här dagen framför mig ända sedan den dag, då jag sa hej då till Paschall. Men i dag var det dags.
De hade satt upp en fin tavla med Paschall i stallet så att han alltid är med. Det var väldigt jobbigt att åka dit även fast det gått några månader, men på samma gång avslappnat. Det är konstigt, men där kan jag alltid vara mig själv. Behövde inte direkt dölja hur jag kände. Maggan kom fram och gav mig en lång kram direkt.
Hon talade även om att hon hade en häst i stallet som hon trodde jag skulle passa med!? Ja vem vet!?



Kommentarer
Postat av: Mamma

Förstår att det var jobbigt.. jag lyssnar på låten och gråter.. Ni hörde verkligen ihop!! Älskar dig snutta mi! Puss

2010-02-28 @ 22:38:37
Postat av: tess

Ja de e tufft att ta avsked från ett djur man haft så länge. De e tufft. Men han finns ju kvar hos dig så länge du vill att han ska finnas... där i hjärtat finns han.. //Tess

2010-03-01 @ 10:14:39
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: