Det blir inte roligare än vad man gör sig!

Idag öser regnet ner igen, men för stunden är det uppehåll så jag ska sticka ut på en powerwalk runda.
Igår däremot höll sig solen framme vilket uppskattades! Mycket!
Hämtade August vid 10 tiden och jobbade med honom fram till klockan 13.00. Våra timmar spenderades största delen i stallet, men avslutades med en glass i skärgården!:)

Efter det åkte jag och syster och köpte oss en varsin sallad och tidning och åkte ut och la oss i jutviken i några timmar och njöt. Livet är bra härligt ibland måste jag säga! :)

På kvällen käkade vi på Roma och gick sedan vidare på The pub. Även om det var trevligt så var det väl inte världens roligaste lill lördag ute... men, men, åkte hem till syster och kikade på smala Sussie på natten! :)

Tack för en go dag igår, nu ska jag ta tag i denna och hoppas att det bjuder på något roligt!

/Mallamousan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: