Julbord 1.

Nu ska jag förhoppningsvis (om ingenting annat har hänt) sitta på ett julbord ute på Ölme prästgård & gästgiveri! Är det inte toppen med tidsinställda inlägg så säg. Jag kan göra något helt annat och så huxflux så är bloggen uppdaterad och jag har inte ens varit i närheten av datorn!! ;)

Fram till jul är jag bjuden på minst 1 julbord/vecka och mat är ju gott men jag hoppas att jag inte hinner tröttna allt för mycket på julmat innan självaste julafton! :)



Trevlig lunch gott folk, det vet jag att jag har iaf!! :)



Kommentarer
Postat av: tess

Dit ska vi med.... söndagen då ni har August så då ska han hem tidigare... ler.

2010-11-30 @ 18:02:49
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: