Snillen spekulerar

Hade ju August tid efter jobbet igår och han ville till badhuset. Sagt och gjort jag packade in mig själv och hela 4 grabbar (August och hans bror, Max och Andreas) i bilen och drog dit. Vi härjade i nästan 3 timmar så på vägen hem var det väldigt tyst i bilen. Alla var trötta! :)

Ni vet när man duschar så vill man ju gärna tvätta precis allt så man är ren (och med allt så menar jag privata delar så klart), men på badhuset så är man inte direkt själv i duschen så för mig blir det en halvdan tvättningen, inte vill man (ja inte jag iaf) stå där och ja ni förstår nog vad jag menar... Men det ska jag säga er att det är nog en generations grej, för när jag satt i bastun så hade jag ganska bra utsikt över duscharna och damerna som duschade de viste minsan hur man tvättade sig. De grävde både fram och bak för att bli rena..och då menar jag verkligen grävde och lyfte för att komma åt saker och ting!! Och rena det lär de nog ha blivit, jag har svårt att tro något annat.

Är det bara jag som blir blyg så där eller är det faktiskt en generationsgrej!?
Så där nu har ett snille spekulerat igen...



Kommentarer
Postat av: tess

Ler... ja du... de ännu yngre ja de duschar ju med badkläderna på till å med... står å tvättar sig innanför brallorna och de vet jag INGEN som gjorde förut. Har ja aldrig gjort. Mina får INTE göra så... men vet att Albin GÄRNA gör just så... å tjejerna med men inte när de är med mig för de vet de inte funkar. Ler... men ja nog tävttar jag mig när ja är iväg men ja vet inte om jag gräver så förfärligt... hi hi hi...

2010-11-30 @ 18:07:02
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: