Midsommar

Jag la över bilderna från mobilen till datorn igår och tänkte då att jag kunde dela med mig av bilderna från midsommarhelgen i Fjällbacka!
Dock blev det inte så många bilder tagna eftersom jag knappt använde telefonen under helgen, men några blev det allt! :)


Med denna roliga skylt satt Natalie & jag ribban ganska lågt inför helgen! :)



Natalie hade köpt ny madrass till oss som självklart var tvungen att provliggas innan vi åkte! :)


Godingar!


Bröderna Bäck!


En del av folket i vår stuga.


Min Fina!


Kärleksparet


Stek


Biffen!


Gang bang!


Vacker!


Snygg!


Spanar...


Tydligen från Ronja Rövardotter! :)


Härlig utsikt!


Och så lilla jag! :)



Kommentarer
Postat av: tess

Sååå fint i Fjällbacka. Tror de e samma camping vi varit på å kompisen alltid brukar vara på....

2011-06-30 @ 23:27:06
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: