Jag har verkligen hittat världens bästa kille!

Säga vad ni vill om rubriken, men det stämmer till fullo!
Att jag är en aning trött den senaste tiden har ni nog kanske förstått genom mina inlägg. Man skulle nog kunna säga att jag är ganska trött på att vara trött!
Så igår när jag låg med huvudet i Alex knä under filmen så somnade jag så klart. (såg dock väldigt mycket a filmen innan jag somnade).

Nu kommer vi till den biten som gör Alex så fantastisk som jag tycker att han är.
Han väcker mig på soffan när det är dags att gå och lägga sig i sängen stället och säger att "jag lät dig ligga kvar här en stund medans jag pysslade, för att jag inte ska väcka dig".
Har har alltså diskat undan från middagen och gjort i ordning matlådorna, kvällsrastat Tequila och samtidigt tagit med den sista tvätten upp från tvättstugan under tiden jag bara grisat och sovit på soffan.
Jag går raka vägen in i badrummet (knappt vaken) men baby säger till mig att gå till köket och ta mina vitamin & järntabletter som jag måste ta, och han har redan hällt upp en skål med yogurt till mig. (jag ha jätte svårt att svälja tabletter så jag måste göra det med yogurt. Barnrumpa?)

Jag älskar den där människan!



Kommentarer
Postat av: bjursellskan

Du må ha hittat världens bästa kille, men jag har världens bästa MAN ;-P

2012-05-02 @ 09:03:36
URL: http://bjursellskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: