Valborg

Även kallad amatörernasafton! Här blev det en väldigt lugn Valborg ute på landet hos Frida & Martin. Vi firade mina kära småsyskon igen. Fullt hus minsann och det är inte ofta vi får till det allihopa samtidigt.
Lite pensionärs varning var det nog på mig ikväll, men sängen lockade något enormt. Till mitt försvar så "härjade" jag desto mer i lördags hemma hos Elin & Daniel.
Vi började med god middag och avslutade kvällen med allsång och gittarspel. Skrattade så mycket under kvällen så vi fick ont i magen!:)
Ni ska veta att vi inte begav oss hem för ens vid 2 snåret dessutom. Det ni!:) tanten kan ibland!;)



Kommentarer
Postat av: Elin

Det var en toppen kväll! Vi ser fram emot inbjudan till er i huset snart :)

2012-05-04 @ 07:05:25
URL: http://elinbouveng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: