Its a girl!

Idag mina vänner tog jag sovmorgon och gött var det minsann. Välbehövligt oxå!
Tänk att något så simpelt som att få sova på mage kan vara så efterlängtat. Att få se Fiffi oxå för den delen! ;)
Men det närmar sig! :)
 
Inatt födde jag en liten dotter. Ja alltså i drömmarnas värld.
Sanda & Alex var med oss och hjälpte till vid förlossningen och på 1,2,3 så hade jag fött den lilla tjejen bak i en crossbuss. Hur enkelt som helst! :) Haha!!
 
Alex och jag avslutade vår dag hemma hos Sanda & Alex igår med ostbricka och där var det mycket snack om förlossningar och allt runt det så jag tror det var grunden till min fina dröm! :) Haha!!
Hade iaf en väldigt bra kväll hemma i "mitt gamla vardagsrum"! :) Tänk va kvällar som har spenderats hemma hos dom! Fina människor!♥
 
Ha nu en himla bra fredag, här är det frukostdags! :)
 
 


Kommentarer
Postat av: tess

Å ja tror de e en gosse... men august sa nu att de är en tjej.... själv drömde jag att jag hade fått två bäbisar när jag väntade barn men vi gömde den ena... den fick alltid vara ensam och låg ute i vagnen och fick klara sig själv hur den nu kunde de... men så en dag kom vi på att så kunde vi ju inte ha de... fy va dumt man kan drömma.

2012-09-04 @ 15:57:15
URL: http://tess701.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: