Julen

Ja hjälp här duggar det inte tätt mellan inläggen direkt. Men inför julfirandet så har jag haft fullt upp. Jag har ju nämnt att ministädhitler tydligen är jag, och julen kan tydligen inte komma om de finns lite lort i hörnen så städning (den överdrivna sorten) är vad jag pysslat med den senaste tiden.

Julfirandet började redan i fredags hemma hos pappa, fortsatte sen även på lördagen hemma hos mormor på lördagen med mostrar och morbröder, syskon och alla kidsen! När väl självaste julafton kom hade vi fullt hus här hemma hos oss med långbord. Hela min familj, Alex familj, Alex farmor, mormor & Ulf, karlsson och Tilde var här. Det är första julen på många år som jag faktiskt sett fram emot julen och inte alls haft den där hemska ångesten över mig. Och det bästa av allt är att alla verkade så nöjda! Vi har blivit en enda stor familj! <3
Juldagen satt jag och Lucas tillsammans med Natalie, Angelica och lilla Olivia bänkade i ishallen för att titta på pappan i huset som spelade hockeymatch. För säkerhets skull var vi även på julfirande den dagen oxå hos Alex mormor!:) någon utgång blev det inte eftersom jag dom senaste åren tyckt ja varit för gammal för det (kommer antagligen få skit för det). Istället blev det cocacola, öl, vin och götte i soffan tillsammans med Bäck o Alexandra!:)



Kommentarer
Postat av: mamma

Det var en mycket härlig julafton med många goa människor! Jag njöt hela dagen och kvällen! Puss

2012-12-28 @ 23:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: