Måndag.

Ny vecka, nya möjligheter och en fullt planerad vecka!:)

Helgen har passerat & jag och älsklingen har fått umgåtts och försökt tagit igen all missad tid under veckan som varit. Myspys helg.
Igår gjorde vi allt annat för att slippa åka hem till lägenheten och ta tag i städningen som behövde göras. Vi lyckades väldigt bra och kom inte hem för ens på kvällskvisten och då var det matlagning och soffmys som gällde. Det är ju ingen som tar städningen i från oss direkt! (jag är inte lika avslappnad med att skita i städningen som jag vill få det att verka) ;)

Veckan som kommer blir det inte super mycket tid ihop heller. Åker till Blekinge för mässa tidigt imorgon till onsdag och jag försöker klämma in mötet som blev inställt i fredags någon gång denna vecka oxå.
Till helgen åker jag och några av mina fina tjejor till London för några dagar. Något som jag sett fram emot sen i september när jag fick det i födelsedagspresent!! :) Det ska bli så otroligt skönt och roligt att få ett avbrott i allt! Tjohoo!!



Kommentarer
Postat av: pammis

Det är så svårt att handla när man är gravid bara :s får satsa på inredningsprylar istället för kläder ;)

2012-02-27 @ 10:34:04
URL: http://ekonomisktoberoende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: