Dagens lista

I brist på annat tänkte jag fylla i en sån där fjortis "dagens lista". Bläddrade bak i arkiven i min egen blogg för att hitta en sån lista och uppdatera tänkte jag.
Hittade ett av dom allra första inläggen här i bloggen som var just en sån lista och skrattade gott åt mig själv när jag läser ett av svaren:

"Har du haft sexuella fantasier om vänners föräldrar/syskon
: Urk föräldrar, NEJ TACK!! har väl nått syskon på tillväxt! ;)"

Nu har det syskonet växt färdigt. Tack för att du delar med dig av din kära bror Natalie! ;) haha



Här får ni lite ointressant läsning åter igen, men i uppdaterad och förkortad version. (blogg utfyllnad) :)

Civilstånd: Så där fjantigt kär!!
Varför? För jag har hittat min livs kärlek! :)
Dagens humör: Fina fisken!
Dagens klädsel: Jeans & en svart tröja.
Lyssnar just nu på: James Morrison-I wont let you go.
Vad har du i din handväska: En massa skräp & annat nödvändigt tjafs. 
Drömmer du? För det mesta.
Drömresan skulle vara: Thailand har jag alltid velat se!
Vem diskar hemma hos dig? Plastis! ;) 
Har du prestationsångest? Det skulle man väl kunna säga kanske!?:)
Har du en brevvän? Plastis på mailen! :)
Lyssnar du på folks skvaller om andra i din omgivning? Det mesta i denna stad är ju ENBART skvaller! :/
Har du ett motto du lever efter? "lev ditt eget liv, för du kommer dö din egen död". 
Vad är det mest romantiska du vet? Överaskningar! :)
Om sex månader: Hoppas jag på många förändringar!
Din värsta ovana: Dålig självdiciplin
Du ångrar att du inte: Tagit tag i MC-kortet som jag borde gjort för länge sedan!
Om du fick 10 miljoner: skulle jag köpa hus på landet med stall, hästar (en till mig & en till Alex) en ny Enduro, en HD. Mycke matriela ting tydligen! :)
Bästa stället i ditt hemland? Bôrsta!
Beskriv dig själv med tre ord: Kär och galen! :)
Vad får dig alltid att skratta? Mina egna skämt! Är en Franz trots allt:)
Vad har du för humor? Den roligaste! Alla förstår sig inte på den alla gånger dock!
Har du varit fruktansvärt kär någon gång? Jag är fruktansvärt kär! :)



Kommentarer
Postat av: Plastis

Kul å se att jag platsar både som brevvän och diskare!!Men jag önskar att jag finge se dig mer här när jag nu bor på bästa stället i Sverige!!

2012-01-19 @ 20:58:52
Postat av: natqlie

2012-01-19 @ 22:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: