Kommentarer
Postat av: tess

Tjing...



Ja kommer inte nu utan att ange lösen.... låter konstigt... å när ja bara hade kopierat bilder från din blogg så kom din lösenordsruta upp när man skulle in på min blogg... då blev liksom dina bilder lösenordsskyddade på nå vis för att jag bara hade kopierat dom och inte sparat ner dom på min dator... de kom Daniel på... ler.



Imorse va de inte poppis att gå upp... jag fick klä honom liggandes ålandes i sängen... så JAA han ska till dig redan idag å vara hos dig resten av veckan tror ja... ler stort.



Men sen hade de nog varit bra på skolan å fritids. Någon tjej där nu som han vill leka med hemma så de bytte nummer å så.



Ja jag är så glad att ni vill ha honom... ni gör så mycket bra för honom och oss... TACK...



Ska vila nu... såååååååå trött. Såhär mycket som ja gjort idag, jobbat har ja inte gjort på flera månader så nu skulle ja behöva massage å ja ja vet inte... ler...

2012-01-31 @ 16:12:00
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: tess

Kollade ingen... kommer inte upp lösenord... kolla inställningarna igen....

2012-01-31 @ 16:13:28
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: