"2an"

Dagarna går fort och nu har vi redan torsdag här. Bloggen krånglar fortfarande så även om jag skulle vilja blogga lite oftare (från mobilen) så fungerar det fortfarande inte!
 
Baby kom och hämtade mig när jag slutade jobbet igår (eller ja han har lärt sig att det inte är någon idé att komma till 16.00 för jag är aldrig klar då) och vi åkte ut så Tequila fick simmaträna.
Baby skulle sen  iväg på grabbkväll och jag hade tänkt måla taket i barnrummet. Alex tyckte dock jag skulle låta bli det igår och jag var inte så där jätte svår övertalad. Istället gjorde jag något som jag har längtat efter sen vi fick huset. Jag tog ett varmt bad.
Mamma kom sen hem med lite mat till henne och mig och innan jag trött la mitt huvud mot kudden fick jag äntligen komma hem till Pamira & Henrik (som själva kom hem från BB igår eftermiddag så jag behövde ju inte vänta överdrivet länge) för att få träffa lilla "2an". Tänk att de lyckats så bra 2ggr! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: