Lunch!

Lägenheten är städad och klar, vi ska bara lämna nycklarna till dom nya ägarna och garaget som vi tidigare hyrt för crossarna är oxå tömt! Gött!
Nu kan vi fortsätta med resten som ska packas upp och göras i ordning i huset igen! Gött!

Men  till helgen blir det faktiskt en liten paus mitt i allt för att göra lite annat!
Baby och jag åker nämligen till mamma och Plastis i Börsta. Raggarträffa och jag har lovat att köra Cadillacen!:)
Syster och Martin var med förra året, men tyvärr jobbar syster denna helg! :( Får se om jag inte kan få med mig broder dit oxå! :)
Kul ska det bli iaf och framför allt att få titta på alla fina bilar och allt roligt raggarfolk! :)



Kommentarer
Postat av: Stefanie

Appropå stödstrumpor i tidigare inlägg vill jag bara tillägga hur härligt det var efter mitt kejsarsnitt den 11 juni 2008 (varmaste sommaren ever) när läkaren som går ronden och ska skriva ut mig frågar om jag har stödstrumpor och jag svarar att "Ja, självklart", varpå han säger: "Bra, då tar du inte av dig dem förrän om 8 veckor"!! Det blev en sommar i svettningarnas tecken minst sagt. Testade alla möjliga sommaroutfits med knästrumpor. Skitfult, skitvarmt och den hittills tantigaste sommaren i mitt liv. Tänk vad många erfarenheter rikare man blir när man sätter nya små liv till världen :) kram på er sötbjörnar

2012-05-31 @ 16:52:51
URL: http://steffiescorner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: