GGN 2011

Dom senaste åren har jag tagit beslut och gjort saker som jag nog aldrig trodde jag skulle våga göra eller ens klara av. Men jag har gjort det och jag har vuxit lite för varje milstolpe jag passerat i mitt liv!
.
 
För ganska så precis ett år sedan till ställde jag upp i en av världens största enduro tävlingar.  Dessutom klarade jag av det levande & hel! Men defenitivt inte ren!:)
Det är med blandade känslor att jag inte kan vara med i år oxå faktiskt. Prestationsångesten var grym inför start, men känslan efter att ha gått i mål efter 3timmars konstans körande är obeskrivlig! Jag får tacka Plastis för hans envisa tjat & beslutsamhet att anmäla mig till tävlingen. Utan honom hade jag defenitivt inte ställt upp och inte varit denna livserfaranhet rikare! Tack plastis!! ♥


Kommentarer
Postat av: bjursellskan

Så fick jag fälla några tårar idag också då!

Svar: Haha, sötnöt!
Mallamousan

2012-10-30 @ 11:09:19
URL: http://bjursellskan.blogg.se
Postat av: Plastis

Tack själv mitt älskade bonusbarn!! Har varit så kul å följt din utveckling, å den har inte varit dålig!! Vet att du aldrig trodde att du skulle åka men det gjorde du och med dä resultatet sen!!!!!!!!!
Om du bara visste va stolt jag va över dig, både för att du övervann din rädsla och sen presterade ett toppenresultat också, kanske jag får följa med dig till Gotland nästa år??
Snart är du iform så vi kan åka här hemma, ser fram mot dä!!

2012-10-30 @ 20:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: