Torsdag

Jag säger bara en sak: Dagarna springer förbi! :)
Och med lite påstöttning av dåligt bloggande så kommer här en liten uppdatering ur mitt lilla liv!
 
Jag vistas kanske inte så mycket ute bland folk, men dagarna fylls ändå vill jag lova. Besöken avlöser varandra här hemma och prinsen har fått så mycket fina presenter. Än så sover han ju väldigt mycket (om dagarna ska dock tilläggas) så jag har fått en hel del jobb gjort. Perfekt med kontor hemma faktiskt.
Små pyssel som behöver tas om hand om här hemma hinns oxå med. ....även om väldigt mycket tid av dagen går åt till att bara pussa på Lucas. Ja han ska heta så om jag inte redan nämnt det!?
Många tycker han är lik sin kära pappa. Så jag försvarar honom med "lik pappa men söt ändå"! ;)
 
Igår var Linda här och bjöd på riktigt smaskig frukost. Timmarna går fort när man har roligt! :)
 
Idag ska mamma komma förbi nån timme och titta till prinsen medans jag och baby ska uträtta några ärenden. Vid 3 ska vi hämta August för våra timmar. Får se om vi inte ska ta en fika på stan. Det brukar han tycka om! :)
Till helgen kommer han för att bo sin första helg här sen liten kommit till världen. Vi får se vad han tycker om det! :)
 
Ikväll ska jag faktiskt iväg på lite tjejmys. Något jag ser fram emot!
 
Puss på er i regnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: