Spagetti

Idag slet jag på mig löpartightsen & dojjorna och såg antagligen hurtigare ut än vad jag kände mig!
Det var dags för mamma barnvagnsträning! Något som Josse tagit initiativ till. Mycket bra! Idag var det även hon som höll i passet. Det var en runda med pw, löpning i backar, utfall, grodhopp, och andra bra rump övningar! :) Undrar dock vart min kondition tagit vägen!? Springer ni på den kan ni hälsa att den är saknad!

Efter träningspasset for jag till tandläkaren för Lucas första tandläkarbesök. Kan ju kännas en smula onödigt när inte en endast tand tittat fram än. Men, men!?
Åkte hem sen och fixade käk till oss och när tightsen ändå satt på & Tequila behövde ut på en runda fick det bli en pw till Järn & maskin för att handla lite grejer att hänga upp Lucas gunga. (Som jag förövrigt var så vrång & satt upp i spöregnet!)

Nu är min kropp som gelé & ska jag fortsätta med träning på det här viset kommer jag snart va som en jakthund i kroppen...
Det vill vi så klart inte ställa till med så ikväll ska vi till Kinan och jag ska riktigt frossa i min favorit mat & slå på stort & dricka en Coca Cola! Mums!! :)

Nu tittar solen fram & Lucas sitter här bredvid & gapar på mig! Tror han vill ha min fulla uppmärksamhet!?
Vi ska ut och inviga gungan!:)

Vår prins verkar förövrigt äntligen gå mot bättringsvägen för idag är vår glada skit tillbaka!:) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: