Börsta

Vi har checkat in på "hotell & spa Bôrsta" för några timmar sen och de senaste 45min har jag legat i ett varmt skumbad med en ansiktsmask och ätit frukt, favorit chipsen & druckit rosa bubbel! Egentid med hemma spa var så fruktansvärt välkommet & välbehövligt! Tack igen Sofia & Johan!

Ska strax skrubba hela kroppen med min rosa body scrub för att sen smörja in mig från kropp till tå med hudlotion som luktar mumma! Snacka om att ja kommer vara fräsch till det nya året! Synd bara att rakhyveln blev kvar hemma.... Men de blir inte direkt nått ratantajtan med mamma och Plastis under samma tak ändå så det får väl gå nån dag till!;)


Nyårsafton kommer alltså spenderas här i Börsta. Lugnt & skönt, framför allt för grisen som hatar raketer. Tre rätters meny är planerad, likaså fördrinken och tilltugget. Nyårslunchen kommer serveras ute i skogen vid en brasa! Gud så gött vi ska ha det!


Kommentarer
Postat av: Plastis

Hör jag minsta misstänkt ljud så kommer lillprinsen in te mor och far direkt!!

2013-12-30 @ 21:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: