God morgon på er!

Måndag är här och jag sitter i skrivande stund i lunchrummet på jobbet och äter min frukost.
Helgen har passerat i en rasande fart & den har bla. innehållit det sista julfirandet för i år. Augusthelg i helgen så i fredags firade vi jul med honom. Granen står kvar men nu ska den UT! Lika mysigt som det är att få in den till jul lika jäkla underbart är det att få ut det barrande faanskapet efteråt. Givetvis ska det vara en äkta gran annars ingen äkta jul enligt min mening! :)
Vi har även hunnit med en 30års middag i Karlskoga där vi firat kära Hanna på hennes 30års dag och igår var vi till Lek & luft och härjade några timmar innan vi fick fika gäster. Jag provade på att bjuda på egengjord glass i vår nya glassmaskin. Smaken fick godkänt men jisses så stenhård glassen var. Det blir till att ställa fram den tidigare nästa gång! :)
 
Dags att fortsätta jobba, imorgon är det ledigt igen för självaste nyårsafton.
Ha en bra dag gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: