Gott nytt År!

Sista dagen på året och jag skulle kunna skriva världens summering av året som gått, men det skulle bli väldigt mycket och väldigt långt. Kort & Gott så har vi haft ett väldigt bra år tillsammans som familj!

Tänk att nyår för 2år sedan när vi släppte upp vår rislyckta tillsammans vid 12slaget så önskade vi oss att jag skulle bli gravid. Vad vi då inte viste var att det redan hade börjat sås ett litet frö där inne magen, och nu nyår 2år senare väntar vi vårt andra gemensamma barn. 
Livet är så häftigt & fantastiskt!
Jag tackar för 2013 och ser fram emot 2014 tillsammans med den stora kärleken, lille Lucas och efterlängtade lilla pyret i magen! 


Gott nytt År på er!! <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis :)

Har misstänkt det ett tag nu :) hihi
Gott nytt år!

Svar: Haha, tack så mycket! :) Gott nytt år & en god fortsättning! <3
Mallamousan

2013-12-31 @ 11:30:27
URL: http://elinoslo.se
Postat av: Fia

Grattis på er , är alldeles säker på att det kommer dimpa ut en alldeles alldeles underbar minikopia av er båda igen kanske skall jag hålla tummar o tår att det blir en tjej denna gång ;-)

Svar: Tack så mycket!! :) Enligt ultraljudet så är det 99% säkert att vi denna gång faktiskt får en liten tjej! :)
Mallamousan

2014-01-02 @ 23:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: