Måndag hela veckan lång

Måndag igen och det här är sista veckan på min semester och även mammaledigheten. Nästa måndag är det jag som går tillbaka på fulltid på jobbet och Alex går hem och är pappaledig i en månad. Blandade känslor såklart!

Dom senaste dagarna har spenderats med nära o kära, Något jag älskar och värderar högt!
I torsdag fick jag äntligen spendera lite tid med mina syskon med respektive när pappsen bjöd på grillat. Även Karlsson och farmor var med.
Fredagskvällen slopade vi grillat och körde på svenskhusmanskost- tacos och några vändor kortspel tillsammans med Adam o Madde, Hanna och Peter.
När Alex slutade jobbet på lördagen köpte vi med lite mat och åkte hem och lånade poolen hos pappa några timmar tillsammans med Angelica och Lukas. När det var läggdags för Lill Lucas åkte vi alla hem och satt oss på takterassen och drack några drinkar och tjötade.
Stackars svärmor kom och skulle vara barnvakt då vi tänkt oss ner till tältet, men klockan gick och vi konstaterade att vi inte skulle hinna ner så svärmor tackade för sig och åkte hem igen!:) Huxflux var klockan 3 och alla gick och la sig, Adam o Madde i August rum o Angelica och Lukas tog soffan! :)

Söndagen bjöd på en sen frukost och ett mördarpass i endurospåret! Aldrig tidigare har jag varit så nära att kräkas när jag tränat som jag var igår! Jag måste säga att jag är en smula avis på Plastis kondition!

Och nu har vi kommit ikapp i uppdatering vad som skett i Mallamousans fantastiska liv!;)

Idag har jag haft Pamira och barna här i några timmar, Pamira och jag fick tjöta lite och barna fick bada pool!:)

Efter att ha fodrat ut barna nu ikväll (Lucas, Alex och Adam) talade jag om att jag skulle gå ut och träna och sen ha hemma spa.
Så just nu sitter ja inlåst i badrummet med fötterna i ett fotbad och håret i en inpackning. I knät ligger en bok som jag länge funderat på att läsa och bredvid mig står en kall Cola och en liten bit choklad. Jag kände att jag både var värd och behövde detta idag.
Dock hade jag hoppats på att Alex skulle förstå piken med all vikt tvätt som låg på sängen, men egentligen borde jag väl veta bättre?! ;) Han är ju en Karl så det är väl därför ja hör att han och bror sitter ute i vardagsrummet och spelar tvspel?! Hopp så är det i bland!:)

Som ni ser på bilderna så är Lucas väldigt förtjust i Angelica! Pusskalas! <3



Kommentarer
Postat av: Tant Angelica

<3<3<3

2013-07-30 @ 11:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: