Topp topp

Mina ögon går verkligen i kors för att jag är så himla trött, men vi har haft en sån fantastisk dag med nära o kära så den måste nämnas!:)

På förmiddagen var det fotograferingstajm och det ska bli så himla roligt att få se dom riktiga bilderna när dom är klara!:)
Efter det dukade Lukas och Angelica upp med en smaskig picknick i en park. (Fråga mig inte vart-men någonstans i Sthlm) :)
Sen har vi spenderat resten av dagen på Skansen bland alla djur och som avslut på dagen en gemensam middag!

Slänger in en bildbomb från dagen och några "behind the scens" bilder från fotograferingen!:)



Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Så fina bilder!! Längtar faktiskt nästan ihjäl mig!! Puss på er!!!

2013-06-30 @ 22:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: