Onsdag

Karln är ute och käkar, Lucas sover och grisen likaså för hon snarkar högt bredvid mig i soffan.
Jag har massor jag skulle behöva göra men jag mins inte riktigt när jag hade tid helt själv så just nu dividerar jag på om jag skulle ta en snabbdusch o krypa ner i sängen med en film eller ta ett långt varmt bad!? Oavsett vilket är det nog dags att bestämma sig om det ska bli något gjort alls för ögonlocken är tunga. De har varit väldigt tunga senaste tiden!
Jag vet inte om det kan vara all pollen, eller en son som krånglar på natten eller mycket "världsproblem" som ska lösas och då helst på nätterna!?:) Kanske en kombo av alltihopa!?:) Nåväl dags att dra ur tummen ur röva!



Kommentarer
Postat av: Farmor-svärmor

Hördudu min lilla svärdotter...Rom byggdes inte på en dag....med det menar jag att du måste vara rädd om dej och är du trött så vila...inget blir bra om man inte mår bra...pusspuss....snacka om en go nakenfis...:)

Svar: Haha! Jag lovar! :)
Mallamousan

2013-05-29 @ 22:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: