Fredag

God morgon mina vänner och er som jag inte känner! ;)
 
Jag har precis anlänt till jobbet och ska strax kicka igång arbetsdagen! :)
Alex kom hem igår och med en gång är Lucas väldigt pussig och go på morgonen när han kommit upp.
När det bara är vi hemma är det minsann fullt ös medvetslös från det att jag släppt ur honom ur hans spjälsäng.
Tanken har slagit mig både en och två gånger hur fasen det ska bli den dagen han inte längre sover i sin spjälsäng....och tyvärr gör han allt för att klättra ur den redan nu, eller i den med för den delen. Jisses!!
 
Jag längtar efter helgen för familjen Franz/Karlsson som ska ha en familjehelg med hotellvistelse.
När jag tänker tillbaka på senaste hotellvistelsen vi tre hade ihop fattar jag inte att jag gör om det, men en gnutta hopp inom mig finns för att Lucas blivit lite större och inte bråkar med sina älskade föräldrar på kvällen som då. (annars är han väldigt lätt att lägga-men inte då givetvis)
Och även om hans förkylning verkar tagit omtag igår igen och denna gång även med nästäppa så hoppas jag fortfarande. Men när jag läser det jag skrivit förstår jag att det är som gjort för en hotellvistelse liknande den sista ändå....
Men hoppet är det sista som överger en eller hur!? :)
 
Trevlig fredag!
 
 


Kommentarer
Postat av: Farmor-svärmor-mamma

Jag önskar o hoppas att ni får en supermysig helg i Gbg ..var rädda om er bara...kramar..😘😘😘

2013-11-29 @ 20:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: