God morgon!

Idag är det onsdag mina vänner & jag hoppas jag är pigg vaken hela dagen och att den går fort för ikväll är det "julpyssel kväll".
Förra året var vi några stycken som drog in mossa, granris, blommor, krukor, kransstommar och en annan massa grejer och pysslade och gjorde arrangemang i flera timmar! I år är det dags igen!:)
Jag tänkte dammsuga igår tills alla skulle komma, men tur man är blond så det slog mig att det inte vore värst smart att göra det dagen innan pysslet när allt från skogen ska in! :)
Jag har googlat runt för inspiration och det finns mycket fint. Det gäller ju bara att ha allt så man kan göra dem också! :)
Glögg & pepparkakor är inhandlade, vi ses ikväll! :)
 
Bilder lånade från google.


Kommentarer
Postat av: bjursell

Och hur kommer det sig att inte jag får vara med?? Dåligt da!!!! :P ;)

Svar: Fick du inte inbjudan?! Attans då, ja får skicka den två ggr nästa år! 😜
Mallamousan

2013-11-27 @ 20:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: