Tisdag

De här orden som jag nu är på väg och skriva är antagligen något som jag kommer få äta upp...
Men just idag skulle det vara väldigt skönt med en tv i sovrummet! (Något som min andra halva tjatat om i en evighet & jag vänligt men bestämt sagt nej till)

Meningen var att ja skulle ha haft August idag efter jobbet men stackarn har feber så vår planerade fika dejt med Tilde fick bli med henne, mormor & Ulf i stället.
Mormor lånade sen med sig Tequila hem till Karlskoga så helt plötsligt var Lucas & jag helt själva i huset och det närmade sig läggdags för prinsen!
Vi skyndade oss att låsa dörren & larma så vi skulle slippa oväntatbesök och spenderade säkert en halvtimme i duschen lekandes med schampooflaskor!:) 
Han somnade ganska omgående efter det & jag tittade på alla saker som låg utspridda i hela huset (mini terror) och jag vet att jag borde städa!
I vanliga fall gör jag alltid ett städryck när prinsen lagt sig, men idag låter jag kaoset ligga. Ingen kommer ta det i från mig så ja sparar det tills imorgon helt enkelt! Det betyder att om ni har tänkt ett spontanbesök hit imorgon så kan ni lika gärna ställa in det! Det är en sanitärolägenhet här och det ska ordnas upp innan besök är välkommet:)

Jag har nu istället slevat in en tallrik med tomatsoppa som jag gjort nu ikväll och ligger redan nu i sängen!:)
Därav anledningen till att det hade varit skönt med en tv i sovrummet...
Fast o andra sidan så skulle man kanske passa på och sova!? Man vet ju inte när lillskiten tänkt vakna imorgon?!:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: