1vecka...

Ja för en vecka sedan gick familjen Franz/Karlsson från att vara 3 till att bli 4 och vi har sen dess levt i vår egna lilla familjebubbla. 
Efter ett dygn med förvärkar/värkar kände jag mig redo att åka in till BB (ja det var väl kanske snarare Alex som beordrade att det var dags att åka in) :)
Vid 23 tiden på söndagen blev vi inskrivna på BB och vid 05.15 tittade vår prinsessa ut hos oss.
...Tittade och tittade var väl kanske en underdrift då hon på slutet fick väldigt bråttom och höll på att bokstavligen födas i toaletten.... Jag som bara skulle kissa!! 😊

Om hon är det sötaste som finns?!? ja givetvis. Hon såg ut som en blå och svullen smurf när hon kom ut. Den vita mössan var lixom bara en bonus på det! Haha 

Rockigt värre inne på förlossningen med spypåsen i högsta hugg! ;)

Lyckokänslan som infinner sig efteråt är obeskrivlig!!




Lucas möter lillasyster för första gången.




Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Så fina bilder på alla mina älsklingar!

2014-04-28 @ 10:46:10
Postat av: Angelica

Längtar hem igen<3 så fina är ni alla 4;a älskar Lukas min<3
Puss på er!

2014-04-28 @ 18:16:41
Postat av: Moster Hanna

Vilka härliga bilder! Sjukt skön min på Lucas när han träffar söta lillasyster. Hoppas att ni har det mysigt på gemensamma ledigheten och att ni får lite lugn och ro att landa i att vara 4. Längtar tills vi ses! Pussa på Lucas och lillpluttan! 😘😘

2014-04-28 @ 19:51:34
Postat av: Farmor-svärmor

Underbara bilder..älskar er...❤️

2014-04-28 @ 21:40:44
Postat av: Jessica

Åh fina familjen!! 💕💕💕

2014-04-29 @ 07:59:44
Postat av: Elin

Åååh! Gud så go! Och Lucas ser väldigt stolt ut som storebror :)

2014-04-29 @ 12:44:43
URL: http://infinitytimesinfinity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: