Sömnlös

Ligger likt Pippi Långstrump med fötterna på huvudkudden, en ställning som jag tillslut alltid intar när jag legat & vridit och vänt på mig länge nog och inte lyckas somna....
Min hjärna är seg som överkokt kola men lyckas på något vis ändå gå på högvarv med tankeverksamheten... Hur går det ens ihop!?
Antar att saker och ting som behöver bearbetas hinns inte alls med på dagen utan det kommer ikapp när lugnet lagt sig här på Älvsborgen.

Om bara någon timme kommer Lucas in och tycker det är god morgon.. medans jag antagligen helst skulle vilja bryta ihop och sova fram till lunch!?:) Det är tur man inte gör det!

Vilda är fortfarande dålig och blir super tät och därmed jobbigt att sova så henne har jag pysslat om med lite käk, ny blöja och näsdroppar. Lucas drömde något högljutt och min Karl snarkar trots att jag hjälpt honom upp på sidan för att sluta snarka... Alla de sover igen och här ligger jag klar vaken, en del av mammalivet! ;)





Kommentarer
Postat av: Sanna

Känner igen det där... <3

2014-08-02 @ 09:34:44
Postat av: Angelica

Jobbigt för dig men bra för oss som älskar att läsa din blogg när längtan är stor<3
Skämtåsido, du är grymmast på alla sätt ändå.
Ha nu en mysig dag så ses vi snart, jag har laddat med nya bubblor till Lucas<3

Svar: Ni är väldigt efterlängtade!! 💋
Mallamousan

2014-08-02 @ 10:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: