På riktigt?!

Tittar typ aldrig på tv. Varför? Ja anledningarna är väl flera men för det mesta sysslar jag alltid med något ända tills det är dags att hoppa i säng och sen tycker jag inte det är så mycket att titta på!?!

Ikväll bestämde Alex och jag dock oss för att ta en kväll framför tvn...
Men på riktigt är det ett skämt vad det är dom visar på tvn i bästa sändningstid en lördagkväll?!

En svartvit film, bloopers, american funniest home videos, family guy (en tecknad jävla serie för vuxna), OS så klart (men det visas ju dygnet runt) och delfinal för melodifestivalen och eftersom de har en sisodär 37 delfinaler innan "riktiga" melodifestivalen är ju bidragen inte speciellt bra heller men det är väl svårt när man ska hitta så många bidrag att fylla ut delfinalerna med!
Katastrof må ja säga o ja kan lika gärna gå o lägga mig! 


Kommentarer
Postat av: Pammis

Haha. Så är det! Bara skit. Utom på ettan o tvåan då ;)
Jag är nyfiken, vad är det du pysslar med dagarna i ända, tills du går o lägger dig? Puss.

Svar: Ja efter jobb & dagis är det oftast hem, laga mat och sen försöka få lite kvalitetstid med Lucas innan han ska i säng. Efter det är det oftast ett röj efter virvelvinden (Lucas) som dragit igenom huset, städa undan allt i köket (sparar oftast det till efter Lucas lagt sig), få ordning på matlådorna och göra i ordning frukotmackorna (sparar tid i sängen på morgonen). Det behöver som oftast dammsugas några ggr/vecka, tvättas, finns alltid ett badrum som måste städas, och massa annat allmänt fix. Eftersom jag är för trött på morgonen blir det oftast en dusch på kvällen o då ska håret blåsas.. sen är ju jag inte uppe lika länge som dig för då dör jag. Absolut senast 10 måste jag i säng och helst innan det så därför går kvällarna ganska fort!! :) hahaGlamoröst va!? :)
Mallamousan

2014-02-23 @ 22:43:42
URL: http://inspirationtillmat.wordpress.com
Postat av: Pammis

Jag som trodde du hade något roligt pyssel för dig, inte massa nödvändiga grejer bara. Haha. Ja, kvalletid med Lucas är ju inte tråkigt såklart, men alla andra "måsten" är ju ingen höjdare alltid ;)

Jag har så svårt att somna utan nedvarvning i typ en timma innan läggdags, så jag är imponerad av dig att du faktiskt slocknar efter allt ståhej :)
När jag slutar efter tio kan det, om jag har otur, ta fram till ett innan jag somnar :/

Svar: tro mig hade jag haft roliga saker för mig hade du fått inbjudan!:) Ekorrhjulet sköter inte sig själv o är man en ordning och reda tönt är de lätt att fyll dagarna!!:/

Syrran är precis lika som du! jag har just nu ganska lätt att somna men vaknar sen som oftast o ligger vaken o funderar på nätterna!:)
Mallamousan

2014-02-24 @ 12:24:29
URL: http://inspirationtillmat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: