Egen vilja ska vara bra!?

Idag tog jag årets premiärtur på cykel med barnet & hunden. Vi hamnade på maxi för storshopping: blöjor och en fläskfilé!
Större delen genom maxi hotade jag Lucas med: "då går mamma då. Hej då!!!"
Varför vill barn ALDRIG gå åt samma håll som oss vuxna för?! Hotet funkade för det mesta och sakta men säkert tog vi oss genom butiken.
Det gick bra ända till leksaksavdelningen där Lucas hittade en äldre tjej (har jag sagt att han är lik sin far?) som var betydligt mycket mer intressant än morsan.

Japp det är min kära son som ligger där borta. Jag fick nämligen inte hjälpa honom upp när han trillade utan han ålade sig ner på golvet igen.
Ja då fick han helt enkelt ligga kvar där. "Då går mamma då, hej då!!"

"Åh han är så himla lik Alex" hör jag ungefär i samma veva!
Japp både till sättet och utseende fick de till svar!:)

Jag kom iaf hem med både fläskfilé, blöjor och lille Lucas!:)




Kommentarer
Postat av: Elin

Hahah underbart

Svar: Ja en egen vilja det har han verkligen fått! På både gott och ont! ;)
Mallamousan

2014-01-05 @ 23:49:17
URL: http://elinoslo.se
Postat av: Frida

Ååh vad jag saknar lilla prinsen! Även er andra lite grand också ;)

Svar: åh vi saknar er (mest dig givetvis)!! ;)
Mallamousan

2014-01-06 @ 06:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: