Midsommar

Midsommarafton är över och snart även midsommardagen.
Dagen igår spenderades med några av våra vänner. Picknick och dans runt midsommarstången och på kvällen grillmiddag och gitarr och skönsång runt "lägerelden". 
En mysig och lugn midsommarafton, helt i min smak.

Ingen midsommarkrans men en bordsdekoration!:) 


Vänner!! ❤️
Pontus och Juni.
Vaniljpannacotta med rabarbercompott/jordgubbar och hemmagjorda (ganska misslyckade, men ändå goda) winerbröd. Givetvis ska man ha efterrätt på picknick!;) 

Natalie stod för kvällens efterrätt! 😊

Vår lägereld.
Mannen i mitt liv!

Anledningen till att jag går upp om dagen. Det finaste jag har! 


Kommentarer
Postat av: bjursell

Gud vilka godingar på sista bilden ❤

2014-06-22 @ 14:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: