Dop

Även om det varit fruktansvärt tomt här så har det hänt massor och lite till.
Inget som jag går in närmre på men kände att ett livstecken inte vore helt fel kanske!?
Jag försöker vara en närvarande mamma och det är en väldigt stor bidragande orsak till bristen på inlägg. Jag vill inte att mina barn ska minnas mig med en mobiltelefon framför mig hela tiden. Jag vill att de ska minnas mig som en rolig mamma som var med och lekte! :) Ja nu är jag ingen präktighetsmorsa, klart som fasen ja loggar in på fb titt som tätt. (oftast på min egentid inne på toaletten)  :) Men det värsta jag vet är när man ser mammor/pappor som går med telefonen i högsta hugg när de är ute med barnvagnen... Nog med moraltant snack, svarar jag inte alltid så har ni där anledningen till att jag inte längre lever med telefonen i handen som jag gjorde förr....
 
Något som iaf hänt är att vår lilla Vilda har döpts. Ett dop som gick i temat rosa. Inte trodde väl svarta jag någonsin att jag skulle tycka om det där rosa, puttenuttiga!? :) Det var rosa cupcakes, rosa maränger, tårta med en stor rosaprinsesskrona, cholkladbollar med färgglatt strössel, brysselkex som givetvis var rosa, Cakepops med rosa jordgubbstopping, mintkyssar och fruktspett.....
Nåväl, syrran tröstade mig med att Lucas dop minsann gick i temat blått! Jag bakade dygnet runt inför det här dopet så när väl dopet kom ville jag inte ha något alls.
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Och vart är bilderna på mitt barnbarn? Jättefina kakor men det var väl inte de som döptes?!! 😳

2014-10-17 @ 23:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: