Fredag

Vilda slocknade för en liten stund sedan här brevid mig och jag har bara legat och lyssnat på hennes andetag. Ljuvliga lilla liv. Men nu ska jag gå ut och väcka det andra ljuva barnet med fullt av liv i kroppen för lite mamma-Lucas tid nu när Vilda fortfarande sover. Man får passa på. 

Utanför fönstret är det riktigt tråkigt väder så min promenad förut är nog den friskluft jag får i dag skulle ja tro.
Idag är det fredag och det betyder fredagsmys med lilla familjen. Det har blivit heligt på någotvis och något som både Lucas o vi vuxna ser fram emot!

Förra fredagen undrade dagisfröknarna vad jag skulle iväg på eftersom jag gjort mig så fin när jag hämtade Lucas på dagis (korkskruvslockar) och jag svarade fredagsmys med familjen.

Det var faktiskt inte mysbyxeMalou som Alex blev tillsammans med och jag tror för att hålla kvar det där pirret i magen & kärleken i liv så får man jobba lite för den. Alex är det absolut finaste jag vet och då vill jag göra det jag kan för att Alex ska tycka det samma om mig.
Även om jag vet att han älskar mig i mina mjukisbyxor! :) 



Kommentarer
Postat av: Farmor-svärmor

Ni är en sån fin familj...❤️❤️❤️❤️

Svar: 💋❤️
Mallamousan

2014-10-24 @ 17:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: