Söndag

Barnen sover, karln är iväg på hockeyträning och jag sitter i soffan med en kopp te. För några veckor sedan köpte vi äntligen en ny soffa och sen dess har jag älskat att spendera tid i vårt vardagsrum. Jag har inte riktigt kommit överens med det tidigare! 

Dagen idag har varit mysig, Lucas hade skridskopremiär på morgonen och "jag kan själv generna" som han fått sin mamma gjorde att han helst av allt ville åka själv... Gick väl sådär om man säger så! 😊
Vi fick sen lunchsällskap och har även hunnit med en tur till stadsbondgården och lite familjemålning, även Vilda var med och målade! 😊








Kommentarer
Postat av: Natalie

Underbara älskade ni! ❤

2014-10-19 @ 20:50:26
Postat av: Pammis

Great minds think alike!

2014-10-20 @ 12:11:16
URL: http://inspirationtillmat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: