Långfredag

Dagen lider mot sitt slut och jag borde nog lägga ifrån mig phönen och försöka sova. Har tyvärr kommit in i en period igen där jag sover fruktansvärt dåligt. Hjärnan går på högvarv och jag har svårt att varva ner, har nu några kvällar testat sån där avslappnande insomnings musik... Går så där men nog om gnällande. 

Dagen idag har varit god, vi har tittat på mcpremiären som är ett måste varje långfredag enligt min mening, lunch på stan, ett fightfitpass, äggmålning med båda barnen även om Vilda mest bara försökte få in sitt ägg i munnen!:)





Nu ikväll har jag och Alex haft lite vuxenmys med lite delikatesser från italiafoodtravel.se, och så har jag gjort i ordning barnens och Alex påskägg och gömt dom. Jag försökte även vara ambitiös och göra en skattkarta för att hitta äggen, men den blev så ful så jag gav upp! 😊





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: