Prinsessa

Jag har aldrig tidigare känner mig så vacker som i fredags när Lucas tittade på mig med stora ögon och sa "sessan mamma" och sen slängde sig runt mina ben för att krama mig! 

Lucas och jag hade nämligen bestämt att vi skulle bjuda Alex på en finmiddag när han kom hem från jobbet och Lucas valde kläder till hela familjen. Lucas o Alex skulle ha skjorta och jag och Vilda skulle ha klänning. 
Alex skjorta hängde vi i hallen med en lapp där det stod att han skulle ta på sig den.
Lucas bläddrade bland mina klänningar och valde en lång rosaklänning. Närmare bestämt min brudtärneKlänning från syrrans bröllop!:)
Så ja i fredags åt ja familjemiddag hemma i köket med klackar och brudtärneklänning!:) 






Kommentarer
Postat av: Natalie

Ni är väl för underbara 😍❤

Svar: 😘
Mallamousan

2015-02-22 @ 11:59:31
Postat av: Angelica

Men ni är väll för underbara💞

Svar: 😘
Mallamousan

2015-02-22 @ 13:46:31
Postat av: Elin

Gud vad ni är goa 😍 verkligen älskar din blogg. Sluta helst aldrig :)

Svar: Tack!! ❤️❤️😘
Mallamousan

2015-02-22 @ 22:49:08
URL: http://elinoslo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: