Torsdagen

Torsdag är här & det ser ut att bli en bra sådan när jag kikar ut från mitt köksfönster. Solen skiner & fåglarna (läs skatorna) sitter och äter på brödet som jag kastat ut tidigare.
 
Här är vi inne på vecka 6 med sjukstuga av något slag. Jag är genomförkyld & han nog var "frisk" i 2 veckor från det att jag var precis genomförkyld senast. Barnen har också varit väldigt förkylda i omgångar, Sprucken trumhinna, feber & Lucas har något problem med grymma magsmärtor som kommer & går och som vi inte fått konstaterat än vad det är! :/
Det har varit lite väl mycket sjukhusbesök med både farmor & barn senaste tiden tycker jag! :(
 
Dagarna rullar på i en hiskelig fart & jag känner att jag skulle vilja dra i nödbromsen för man hinner inte riktigt med någonting alls känns det som!? Antar att jag inte är ensam om att känna så kanske!?
 
Jag har ju jordens klenaste rygg & har haft problem med den sen högstadiet. Träning hjälper väldigt mycket & när jag träffade Alex såg han genast till att ordna formgjutna ilägg till skorna och då kan jag säga att det verkligen har blivit som dag & natt.
Nu har jag inte kunnat träna på 6 veckor & under denna period dessutom flängt på en massa mässor & då ska man ju vara så där super tjusig (så bra som en nu kan lyckas trolla med denna bleka tragiska människa). Det innebär ju oftast att det är lite klack på skorna & för det mesta att sulorna inte får plats i.... Ja det blir ju kaos för ryggen.
Bad min kära sambo om massage igår när han kom hem från träningen & det gjorde han så gärna så jag gick & gjorde mig i ordning. Talade om att jag gick & la mig & frågade om han skulle komma.
Och det skulle han ju. Han skulle bara läsa färdigt allt livsviktigt på telefonen först (antagligen alla nödvändiga blocketannonser). Sen skulle han visst bara duscha. Ja och ni som känner Alex vet att ingenting & då menar jag verkligen INGENTING går snabbt med honom.
Ska vi någonstans så gör jag oftast i ordning mig själv, barnen & hunnit få ut oss i bilen innan han kommer ut. oftast kommer han på något som han dessutom glömt också! :) Ja jag ska inte sticka under att han är jävligt snygg när han är klar. (tycker jag iof innan också)
 Fan det är inte kul att vara den fula i ett förhållande alltså! :)
 
Ja som ni förstår hade jag somnat innan han gjorde mig sällskap i sängen.
Jag får ställa in mig på att få den där massagen ikväll istället.
Det är ju framförallt det där "Happy ending" som jag är ute efter!
 


Kommentarer
Postat av: Pammis

Men du är väl inte ful, tycker nog att i är jämnsnygga ja!

Svar: Du ja!! 😘😘
Mallamousan

2016-02-26 @ 19:48:51
Postat av: Elin

Åh vad tråkigt för er :( och hoppas det får vända snart för er!!! MEN, himla kul att du bloggar, man får alltid ett gott skratt av dina inlägg, o det livar ju alltid upp i mitt liv ;)
Krya på er 💕

Svar: Jag är glad om jag kan glädja någon! 😘😝
Mallamousan

2016-02-29 @ 20:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: