Varför då da??

Varför skriver du aldrig? Du skriver ju så himla roligt!!

Jo men tjena, vad ska jag skriva om? Hela denna veckan (bortsett från i måndags när Alex var hemma för jag var i Mora på jobb) så har jag varit hemma med sjuka barn. Torkat snor, varit ute på promenad med sovandes barn i vagnen, ett läkarbesök själv med mina två barn där framförallt den lilla gör en lite lätt svettig då hon är snabb som en geopard och hal som en ål.
Sitta still vet hon inte vad det är och muta med att få titta på telefonen så hon sitter still (det som man så dyrt & hederligt lovade att aldrig göra.. innan barnen kom) funkar inte på den damen.
Det lyser äventyr (läs: djävulskap) i de där gröna små ögonen! 

Båda barnen sover nu sött i varsin säng, den stora kommer om ca 2 timmar upp för att ha med mamman och kissa & sen gärna krypa ner i min säng i stället för sin egen. Ibland går han med på att gå tillbaka till sitt rum, andra gånger får han snabbt följa med in till oss då han ställer till med en scen & jag blir livrädd för att han ska väcka prinsessan i huset som inte behöver lika mycket sömn som oss andra dödliga.
Den damen tar för övrigt morgonen om sisådär 5 timmar så det är hög tid att jag tar natten nu! 

På återseende.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: