Slå mig hårt i ansiktet...

Precis planterat röva i en av fotöljerna i mitt "börsta rum", börsta är där min plastpappa bodde innan han tog med sig min minsta lillebror och flyttade hit. Givetvis är jag super glad att ha dom här, men börsta är en plats som har en speciell plats i hjärtat. 
Börsta är enda platsen på jorden som jag känt mig helt avslappnad. Det är där jag finner mitt inre lugn. En dag börsta köper jag tillbaka dig! 
Ja för att komma tillbaka till mitt Börstarum då så påminner det om entrén i börsta. Därav namnet!:)

Har förövrigt sjuk träningsvärk idag och har varit ute och gått för att försöka mjuka upp den. Min kropp är så fruktansvärt seg och "tung" hela tiden, vet inte om det är vitaminbrist eller om det helt enkelt är så att det tar sjukt lång tid att få kroppen i form efter två snabba kids?! Tycker kroppen borde orka mer nu mot vad den gör?!

Jaha, jag hade tänkt öppna min bok och  dricka lite te i lugn och ro, men nu vaknade Vilda som på beställning! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: