Lilla lördagen

Förkyld som så många gånger förut. Alex är iväg och tränar fightfit, MITT pass egentligen men direkt efter lördagens pass bröt förkylningen ut så ja han fick åka o träna istället! Suck pust & stön! 
Barnen sover & jag tittar på mästerkocken. Jag vet inte om det hör åldern till att man börjar uppskatta såna program?! 😊
Sugen på att få sätta mig till ett dukat bord med smaskig mat blir ja som tusen oxå! 

Längtar något fruktansvärt efter sista helgen denna månad. En helg i Sthlm. Bröllopsmässa, vänner, god mat, en natt ostörd sömn för mig (Alex vaknar ju aldrig när Lucas är uppe och kissar & väldigt gärna vill ha sällskap) hotellfrukost och kanske även man skulle unna sig lite shopping!? 😊 

Funderar på om jag ska gå o lägga mig nu?




Kommentarer
Postat av: Frida

Usch, inte förkyld igen :( men härligt med en barnledig helg för er snart 😘

2016-01-20 @ 21:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: