Bilder från gårdagen

Idag är det en väldigt seg Mallamousan. Det är inte många knop som gjorts.
Nettans 40års fest igår blev grymt lyckad, god mat, härligt folk, live musik och en massa dans!! In på småtimmarna beställlde jag, baby och syster en taxi och drog in på efterfest på teatern med Revy gänget. Kom hem vid 05.45 i morse. Där av Mallamousans slitna kropp och lite smärta i hårbotten!:) Men det har varit en väldigt rolig kväll/natt!!


Syster och jag tillsammans med födelsedagsbarnet!


Jag och Plast svärmor!


Det blev lite för mycket av det goda för några.


Mina hjärtan!! Syster & Andreas!


Fest folk. Notera vart svärfar håller handen i bakgrunden! ;)


Mallamousan agerade bartender en sväng.


Hon agerade även diskplockare och städerska:)


Jag och baby dansar.


Lena Hultin och söta Sofia på Teatern.


Det är inte alls Lenas hand som tvingar dom tillsammans! ;)


Baby♥


Söta kusin var oxå där!


Revy folk.


Jag tror att Jocke och jag dansar. Kul hade vi iaf! :)


Jag & Jocke!

Tack för en kanon fest svärfar och plast svärmor! Tack för en trevlig efterfest! Och tack till er sötisar som förgyllde kvällen/Natten!! /Mallamousan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: