Fina, fräcka flickor, förvånande fräscht!

Tänkte skriva några rader och slänga in lite bilder från dagen innan jag ska krypa till kojs.
Största delen av dagen har spenderats ute i det härliga vädret. Jag drog med mig grabbarna ut i skogen, jag för ett enduropass, grabbarna för att leka med brasan och fika.

Hade hyfsat bra träningspass idag faktiskt, men det är fasen inte lätt.
Upp med armarna, kläm åt benen så du håller i crossen, kolla dit du ska, bromsa in i kurvan och gasa dig ut ur den... Ja det är fasen inte lätt att hålla koll på alla dessa saker samtidigt som man ska ta sig fram utan att trilla.
Det är verkligen inte lätt när man är hälften tjej och hälften kille i sättet.. ja ni vet ju att killar inte kan göra två saker samtidigt, det blir kaos! :)




Max, August och min kära lillebror.

lilla hjärtat.

Max. (Andreas lillebror)












Kommentarer
Postat av: Plastis

Ser ju kanon ut!!Hoppas vi snart kan åka lite ihop, jag får passa på, snart kör du ifrån mig!

Syns på torsdag!!

2010-11-01 @ 19:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: