Spegel, spegel på väggen där...

En kurrande mage och kalla händer.
Tur det är frukostdags. Men dom kalla händerna vet jag inte riktigt vad jag ska göra åt!? Trots långkalsonger under jeansen, vinterkängor och dubbla tröjor så sitter jag ändå inne på mitt varma (om alla andra får säga det iaf) kontor och fryser.
Och nej ni kan bespara er era komentarer om för lite underhudsfett och att jag borde äta upp mig så försvinner mina problem. Jag har hört det 1000ggr tidigare och jag försöker.

Var till karlstad med syster här om kvällen, tittade på kläder. Provade kläder i samma provhytt som syster.
Kan säga att det inte var det minsta roligt. Jag har världens vackraste syster, med fina kurvor (läs gigantiska bröst och timglaskropp), där står jag brevid och får syn på något jag inte riktigt sett förut. Något som plastis så fint beskriver "en skinpåse med ben", där och då trillade polletten ner och det blev inte mycket mer klädshopping efter det. Eller jo, jag köpte kläder till Alex och tittade på inredning istället.
Frida ville efter våran stund i provhytten hem och träna och jag hem och stoppa händerna i en chipspåse. Så fick det bli.

Inför Beach 2012 är nu igång och då menar jag inte som så många andra, hårdträning och minskning av matintag och annat gott. Jag kommer inte sluta träna, men mer av det goda får det bli.
Jag vill inte att när jag och Alex är utomlands att folk ska tro att han går hand i hand med sin 9åriga lillebror på stranden.



Kommentarer
Postat av: Elin

Raggisar och mössa gör susen :)

2011-12-30 @ 10:09:43
URL: http://elinbouveng.blogg.se/
Postat av: Elin

Hann inte skriva färdigt innan Entertrycket skickade iväg senaste :)

Men skulle skriva att du är fin oavsett om du har fem kilo till på kroppen eller inte, även om du är smal så ser du inte ut som en liten pojke Malou! Det är inte så lätt alla gånger att lägga på sig vikt! Men jag kan gärna joina dig för en chipspåse eller två ;)

2011-12-30 @ 10:13:37
URL: http://elinbouveng.blogg.se/
Postat av: bjursellskan

Jag kan också hjälpa dig med chipsen ;-)

2011-12-30 @ 15:50:20
URL: http://bjursellskan.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag har de två vackraste döttrar man kan tänka sig!! Tycker iof. att det är jättebra om du äter lite bättre, det är nog bara nyttigt. Men glöm aldrig att du är vacker och unik oavsett hur mycket vågen visar! Älskar dig snutta mi! Puss!

2011-12-30 @ 22:12:53
Postat av: Plastis

Jag älskar dig Mallamousan dä vet du, men har

varit rädd att du skulle fastna i fel bild av dig själv

men det viktigaste är att du mår bra och det tror jag

du gör nu och det gläder gamla plastis!

2011-12-30 @ 22:17:52
Postat av: Frida

Vi kanske skulle byta matvanor för en tid framöver så kanske det gör susen för oss båda? :P o du överdrev jämt lite om mig då, men tack ;) getingen har blivit en humla! Men du är iaf ett snyggt skelett ;) puss

2011-12-31 @ 01:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: