Ett gott skratt förlänger livet!

Det var längesen jag skrattade så mycket som jag gjort ikväll!
Alex och jag har varit iväg på dejt med Pamira o Henke i Karlstad. Käk, ett glas vin och bio. Vi såg Grown ups 2 och jag skrattade så mycket så om jag inte hade gjort mina knipövningar så hade jag garanterat kissat på mig!
Precis min dåliga humor! :)

Innan vi stack iväg försökte ja hitta något att ha på mig. Självklart var mini terroristen med och försökte hjälpa sin kära mor. Ja på bilden ser ni en del av stormen Lucas som dragit fram.
Först drog han ur all rentvätt ur Ikeapåsarna som stått i sovrummet några dagar, sen gick han in i garderoben och gick bananas! Han drog fram badkläder och nästintill varenda BH jag äger. Visst att jag behöver rensa i underklädeslådan och att jag definitivt borde ta reda på den sista rentvätten, men han behöver väl inte dra ut allt på golvet?!
Det innebär ju att jag måste kliva över det och kan alltså inte ignorera/missa det?! Ikea säckarna står ju längst med väggen och alltså ute i periferin och där med osynligt.... Ja inte längre då! Tack älskade barn!

Ja det är dags att sova, imorgon är en ny dag och då ska jag tydligen plocka i ordning i sovrummet!:)

Natti folket!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: