Fredagsmys!

Alex är iväg på afterwork ikväll och han lämnade huset redan vid 17.00 tiden så då passade jag och Lucas på att göra något vi aldrig gjort förut. Fredagsmys framför tvn.
Med äppelbitar & vattenflaskan placerade vi oss i sackosäcken framför Ice Age och utan att överdriva allt för mycket så satt Lucas säkert still hos mig i säkert en halvtimme!! Ja iaf så länge vi hade äppelbitar kvar.
Det mina vänner är rekord, för den grabben är inte still ens när han sover!!
När mysstunden sen var över och var så säker jag njöt varenda lite sekund av den, så härjade vi en stund till på nedervåningen innan kära Plastis anlände med kvällsmat!:)
Plastis och jag hade sen lite soffhäng (vi var två väldigt trötta människor).
Plastis tog med sig Tequila och åkte för en liten stund sedan och jag ska nu ta natten!! 

Bildbevis på vår mysstund!




Kommentarer
Postat av: Farmor-svärmor

Sötnötter...😘😘

Svar: <3
Mallamousan

2013-11-30 @ 08:18:46
Postat av: Angelica

Älskade godingar!

2013-11-30 @ 16:47:03
Postat av: Frida

Han såg att väldigt nöjd ut iaf <3

2013-12-04 @ 02:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: